31. mars 2010

Down Town med Lena,og snart Livvis-besøk.

i dag har jeg vært med Lena i Porsgrunn:)
det var veldig koselig. vi gikk først litt i hobby-butikken,men Lena fant ikkeno,så var der ikke så lenge.
så gikk jeg på polet for å kjøpe vin til meg og Livvis for å kose oss med i kveld.
hun hadde kjøpt vin hun også,i Sverige,så detta kan bli gøy.hihi.
selvom det har regna masse i hele dag,har dagen egentlig ikke vært så grå.
jeg er glad om dagen,og har masse energi,selvom jeg egentlig ikke har noen grunn til det..sånn fysisk sett.
men,men..så lenge jeg er glad,gir jeg faen i det!:D
i morra ettermiddag skal jeg møte Caromin igjen. hun er den beste<3
i går,da jeg og hun var i byen,shoppa jeg litt forresten.
tenkte egentlig ikke jeg skulle kjøpe,men så syns Caroline det var fint,så da måtte jeg kjøpe..haha. men er fornøyd selv og da,selvfølgelig.



ser helt retard ut på det siste bildet her,
men ville bare vise jeg har på rosa sokker.
(noe jeg har hver dag).

Ingen kommentarer: