29. mars 2010

drit i mandag,jeg vil ha tirsdag!

bare i dag igjen da,så er den heldigvis her.
tror jeg kan snakke for Ingrid på denne her og altså,for jeg trooor hun gleder seg en smule til i morgen hun og!
det eneste som ser litt teit ut,er at været er drit.
jeg som tenkte at jeg og Caro skulle sitte på Tullis ute i sola i morgen..hm.
jaja...så lenge jeg får sett henneså er jeg meget fornøyd.hihi.
nå fikk jeg i oppgave av mamma å lage bordkort til konfen til Kristine,og jeg fikk en morsom mal av Lena,så nå skal jeg prøve på det...så litt vanskelig ut,men får se hvordan det går.
skal legge ut et bilde om den blir noe fin!
så får Lena avgjøre om den er brukelig.hihi.

i miss you,min.

1 kommentar:

nerd sa...

du snakker absolutt for meg også:D
imorgen blir drittbra!
faen så jeg skal kose og klemme:D<3