26. mars 2010

fjortiss på høyt nivå!

jeg tror dette kommer til å bli en skikkelig klissete blogg tiden fremover,but who cares?
jeg er glad om dagen!
glad,endel småforelska,og har kun ei i tankene mine.
når en person kan gjøre deg så inderlig glad,at du bare har lyst til å hoppe og danse,syns jeg ikke det gjør noe å være litt fjortiss altså!
og jeg er stolt over at jeg klarte å ta bussen til Porsgrunn aleine,
jeg er glad for at det er fred mellom meg og Eivind igjen.
jeg hater at ting som har vært dumt mellom to personer for lenge sia,
skal ligge og ulme i lang tid fremover.
vi er tross alt voksne mennesker,og sånt er bare dumt.
så jeg har kanskje fått tilbake Sundkost-mannen min,
fått ei utrolig nydelig jente jeg forhåpentligvis kan kalle min etterhvert.
det er snart vår,og sola er på vei.
snart er Liv Hilde 18,og da skal vi ta en øl i sola på Tullis!
mye som er drit,sånn i forhold til meg selv,men akkurat nå vil jeg fokusere på
Caro og hennes nydelige vesen,sommer og sol.
takk for ikveld.

Ingen kommentarer: