26. mars 2010

snart til porsgrunn!

og det skal jeg si deg er lenge siden...
jeg har ikke turt å ta bussen aleine lenger enn til byen den siste tiden,så det er en god stund siden jeg var i Porsgrunn.
tok bussen til pappa på lørdag,og det er jo i Holmestrand,så nå må jeg jo klare Porsgrunn også?
og det er jo noe veldig fint som møter meg når jeg kommer dit,så jeg må bare hoppe i det.
tar M2,siden den tar kortest tid,og har med ipoden,så vips så er jeg vel fremme.
jeg utfordrer meg selv om dagen,noe som jo er bra,men jeg kjenner nervene endel mer og..
men..jeg vil klare å møte folk,selvom de ikke bor i Skien.
jeg er som regel så asosial som det går ann,så jeg må komme meg litt rundt.
av og til hvertfall.
så..jeg tar på meg skinnjakka,og prøver å se tøff ut,og stikker til Porsgrunn for å møte fina! haha:D

Ingen kommentarer: