7. apr. 2010

først Ida-dag,og så kveld med min sin.

sitter nå og venter på å ta bussen inn til byen.
der skal jeg møte Ida,og vi skal på Tullis og litt sånn forskjellig.
har ikke sett henne på kjempelenge,så det blir koselig.
nøyaktig kl.14.39 skal jeg gå på p4,som skal kjøre meg helt fram til jenta mi.
dager uten henne er vonde.selvom jeg har det koselig ellers og,men er det noe som mangler når ikke Caroline er her.
hadde håpet på litt finere vær i dag da,slik at vi kunne være litt ute og sånn,men..ser ikke ut som sola er på min side i dag..
men sol eller ikke sol,når jeg ser min når jeg går av bussen,skinner det både på utsiden og innsiden min alikevel.
forresten så fikk jeg ingen av de tre leilighetene som jeg ringte på.alle var opptatt,bortsett fra en,men den var et narkoreir,så jeg tror jeg dropper den..
håper jeg har en sjangs på den som Tonje fortalte om.
jeg får bare fortsette å leite,for flytte skal jeg!
jeg er så utolmodig,så helst skulle det ha skjedd akkurat nå,
men det går jo ikke...
men jeg gleder meg så til å få være med Caro hver dag og hele tiden!

Ingen kommentarer: