14. apr. 2010

jeg har fått dreads,og i morra blir det endelig Caro time.

i går lagde Eivind 7 dreads på meg.
i dag skal jeg ta tre til,og det blir de siste.
vil bare ha så få,siden håret mitt egentlig er litt kort for dreads enda.
så hvis jeg da tar hele håret,kommer det til å stå ganske rett ut.
i dag har jeg vært i byen med Liv Hilde.
det var koselig.vi var på Tullis først,som vanlig.hihi.
og etterpå var vi på Arkaden,som vanlig.det er veldig fint det der.
traff på Kaja og Katharina på utsiden.
det var utrolig koselig å se igjen de.lenge siden jeg har sett begge to nå!
kjente nesten ikke igjen Katharina da,for hun har jo klipt seg helt kort!
det var veldig stilig altså,men uvant å se henne sånn.hih.
er egentlig i litt kjipt humør i dag..veit ikke hvorfor,men..
kjente det på slutten da vi gikk i byen.hm.
litt sånn fuck off,egentlig...
men håper det blir,eller jeg vet det blir,fint i morra nå Caroline-jenta mi kommer!
har ikke sett henne siden søndag jo..aaaalt for lenge.så det blir nok et annet humør i morra.
skal få tatt et ordentlig bilde av huet,når alle dreadsa er på plass.
adios.

1 kommentar:

Kriiin sa...

Alt kommer til å bli så mye bedre når du treffer Carro igjen :) Det er deilig å være forelska! Kos deg vennen <3 love you