28. mai 2010

road to Zion.

jeg har leita lenge etter denne veien,og egentlig gitt opp håpet om at den eksisterte. men jeg har funnet ut at jeg ikke trenger å leite lenger.. siden februar,har jeg gått nermere og nermere, og nå trenger jeg ikke gå lenger.
Caroline er mitt Zion,min himmel på jord,mitt Paradis.
jeg elsker henne så sinnsykt høyt!

dagene går,og jeg har det bra,med Caroline. resten kan vel diskuteres,men så lenge jeg har henne, forsvinner det vonde ganske lett..selvom det er der.ofte.
hakker ned på meg som om jeg ikke var annet en dritt på jord.
men jeg vet at caro elsker meg,og det holder. holder motet oppe,får meg til å leve som meg selv,og være tilstedet.

tirsdag skal det endelig bli en ny tatovering på meg. jeg gleder meg. mer kan jeg ikke si,for det er en supriiiiseee!

Ingen kommentarer: