8. apr. 2010

ferdig med dumme tanker fra i går.

eller..hvertfall nesten..
joda,har hatt en grei dag i dag.
koselig på besøk først til Hanne,og så på besøk hos Lena etterpå.
kjempefint var det begge deler.
så nå kan jeg skrive litt om det fine som skjedde i går og!
jeg hadde det så utrolig fint sammen med Caroline i går,nemlig.
tok bussen til Bamble for å være hos henne.
et er så fint at vi kan bare ligge i senga,slappe av og prate sammen.
det er det beste som er.ikkeno stress,og bare fint.
gleder meg så utrolig til i morra kveld,og resten av helga.
Caro kommer til meg,vi skal drikke vin,og det er meldt fint vær! hva mer kan man ønske seg? jeg har den beste jenta som finnes,jeg.

før jeg reiste til min i går,var jeg med Ida Maria.
det var så utrolig fint og koselig å se henne igjen! har jo ikke sett henne før jul jo!
det er så godt med de vennene som du kan snakke med som om det var i går vi var sammen sist,når det egentlig er kjempelenge siden forrige gang.
det er da du vet hvem som er dine beste venner.
Ida er en av dem,og det er jeg så glad for.
jeg har noen av de verdens beste vennene i hele verden,og den beste kjæresten jeg kan tenke meg.
jeg er heldig.

Ida på Tullis.

1 kommentar:

Lena Melissa sa...

det er så koselig å være sammen med deg.. og det er så fint at du har det så bra med jenta..
klem fra lena melissa