8. apr. 2010

min hjertevenn,Ingrid.


du er en person som fortjener en hedersplass på bloggen min.
du er det mest godhjerta menneske jeg noen gang har møtt.
så snill,så god,så omsorgsfull,så herlig,så elskbar!
første gangen jeg hørte om deg var gjennom Hedda.
første gang jeg så deg,var på cam da jeg og Hedda var hos pappa.
der satt du..lille du.herlige du. med dreads,pute foran ansiktet,og var egentlig ganske lei deg..jeg syns du var det skjøreste og nydeligste lille vesnet.
da kjente jeg deg ikke så godt,men takk gud for at jeg ble det!
jeg husker du sa,etter vi hadde blitt kjent,at du trodde jeg var en rar hestejente fra østlandet.fnis.
men tenk så gode venner vi er i dag!
første gangen jeg traff deg,var på Hove 2007.
jeg husker jeg nesten gikk i bakken,så nervøs var jeg..jeg leita og leita etter deg i det rosa teltet.hihi.
og plutselig så jeg deg! du sto i profil,så septumen din var det første jeg så.hihi.
så gikk jeg nervøst bort,og så ga vi hverandre den hjertligste klemmen,i hvertfall som jeg aldri har kjent før. og da kjente jeg med en gang,at denne jenta er man heldig å få ha som en venn! Hove var veldig bra,men den blei best da jeg fikk treffe deg,og hoppe ogg ned på konsert med deg etterpå!
siden den gangen har vi holdt god kontak,og blitt verdens beste hjertevenner.
jeg har besøkt deg en gang i Bergen og til meg en gang her i Skien.
begge gangene har vært så utrolig fine! vi har kost oss,gått på kino,gått tur,og bare skravla hatt det veldiveldig fint!
i sommer kommer du og Inna til Skien,og jeg gleder meg så utolig masse til det!
og da får du treft min og!

nei,Ingrid du er noe for deg selv.
du er så spesiel og herlig,og jeg tror jeg skal leite lenge etter en så god hjertvenn som det du er.
jeg elsker deg,vennen min der langt oppe i Bergen.
her er noen bilder av meg og Ingrid.



2 kommentarer:

nerd sa...

jeg blir målløs.<3
elsker deg veldig høyt!

erle. sa...

<3
elsker deg og,min venn.