9. apr. 2010

jeg smilte kl.08.30 i dag!

og det skal jeg fortelle deg er lenge siden.
da jeg våknet helt av meg selv halv ni,så jeg sola stå å skinne inn vinduet mitt!
først smilte jeg,og sa "yes!" høyt inni meg.hihi.
jeg kan ikke huske sist jeg bare slo opp øynene,og hoppet ut av senga bare fordi jeg ville og ikke fordi jeg hadde dårlig tid!
denne dagen blir en fin dag.
jeg skal etterhvert bevege meg ut døra,og inn til byen.
der skal jeg på Papir i Hjertet,å kjøpe lilla kartong til bordkortene til konfen til Kristine.
halv fem skal jeg møte Linn på Tullis,og det tror jeg blir veldig koselig,for det er lenge siden sist jeg så henne!
litt seinere ikveld kommer Caroline,så denne dagen blir tipp topp!
sola skinner,og jeg blir sååå glad! selvom det er litt kaldt enda,så er det meldt 17 grader på det varmeste i helga,så ingen fare for å fryse,tror jeg:)
nå skal jeg ta meg en røyk,og så føne håret,og ta bussen til byen..eller hvis jeg er sprek,sykler jeg,men jeg tror ikke jeg er sprek i dag.hah.

1 kommentar:

Lena Melissa sa...

Har du vært på Tullis uten meg?? :)
Håper du hadde det fint i går, og at du får det fint i dag å.
Glad i deg Erlen min :)
Klemmer fra Lena Melissa