11. apr. 2010

helga.

den har vært så utrooooolig fin!
Caroline har vært her siden fredag,og helt til nå.
jeg er helt i himmelen med deg,vennen!
på fredag drakk vi vin her hjemme,og bare kosa oss.
i går var vi på Tullis og drakk øl i sola,
og på kvelden var vi på kino og så på "I love you,Phillip Morris".
den var sååå søt og bra,men også litt rar.hihi.
i dag var vi på Tullis igjen.drakk kaffe latte og hørte på musikk,og nøyt sola,og ikke minst hverandre!hehe.
nå har jeg akkurat fulgt henne til bussen,så nå er det ganske så tomt her..sukk.
jeg har hatt det så bra,og er glad glad GLAD!
til fredag skal vi til tønsberg og være hele helga.
men skal til Bamble en dag denne uka og.lenge til fredag jo!
ellers leiter vi etter leiligheter..om vi ikke finner noe,får vi så og si sikkert en i slutten av juni.
litt lenger enn hva jeg håpet på,men det er verdt å vente.
greit å ha litt tid til å spare penger på og.

her er noen bilder av oss fra fredagen.



i love you,Caroline min.

Ingen kommentarer: