27. apr. 2010

lenge siden sist jo.

men jeg har hatt det så travelt i det siste,og datan er på rep,så har liksom ikke hatt helt mulighet til å blogge.
jeg har hatt det veldig fint i det siste.
vært masse med Caro,selvfølgelig,og jeg nyter hvert sekund.
i helga var vi i Tønsberg,og feira bryllupet til tanta til Caro.
jeg fikk møte hele slekta,og mer varme og gode mennesker har jeg ikke møtt før.
jeg følte meg så velkommen og hjemme,og jeg ble utrolig glad i de alle sammen.
jeg og Caro var superfine og,tenk.
vi stæsha oss opp,jeg med grå kjole,sort dressjakke,og hun med sort dress med grå striper. vi var den perfekte match.hihi. vi ER den perfekte match.
til helga igjen blir det konfirmasjon.
Kristines tur denne gangen,og det tror jeg blir en fin dag.
desverre ikke så mange fra Frosta som kommer,men..
Caroline skal komme hun også.etter maten og sånn.
blei så glad da det var mamma som spurte først om hun ville komme!
elsker deg,Caroline min.

Caro min og meg i finstasen på fredag.

Ingen kommentarer: