3. mai 2010

kors på halsen.

jeg har hatt en fin og travel helg.
i hvertfall i går.
lillesøster konfirmerte seg i går nemlig.
sto opp tidlig,tok på bunaden,røyka,dro i kirka,røyka,dro i selskapet,
snakket med alle menneskene,leste dikt,sang,lo.osv...
etter middagen kom Caroline.det var så koselig at hun kom,og jeg var stolt da alle fikk hilse på min utrolig flotte jente!
fra fredag til lørdag sov Caro her.vi var i byen en stund på fredagskvelden,
før vi dro hjem og så på film og bare kosa oss.
jeg tror jeg må være verdens heldigste som har Caroline! eller,jeg tror ikke,jeg vet!
på lørdags kveld begynte jeg å lese "kors på halsen". boka som søtrene til Ida og Ida har skrevet.
jeg har grått,smilt,og vært helt oppslukt.
det er ikke ofte jeg blir ferdig med en bok så fort,og lever meg så utrolig inn.
jeg leste på lørdags kveld,som sagt,endel i gårkveld,og leste den ferdig mens jeg var i byen i formiddag.
i morra skal jeg til Hanne. Ida kommer til Skien i morra,så jeg skal en tur dit.Liv Hilde og Gry kommer også! jeg gleder meg masse!fantastiske mennesker!
jeg er så heldig..jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene de herlige vennene jeg har fått de siste to årene.
jeg elsker dem alle så utrolig mye,og de er inni hjertet mitt for alltid.
Ida er den nyeste som har fått en egen plass inni hjertet mitt,
men gud så fort du satte spor,vennen.
skal også på DBT i morra..det er vel noe jeg ikke gleder meg så til..
jeg gruer meg jo ikke,men jeg vil ikke stå opp tidlig,og de siste ukene har jeg vært så og si null engasjert..jaja.
det hjelper jo,men akkurat nå er det Caroline som er først på lista av alt og alle!
hun er min største motivasjon til å klare dette,
og jeg gleder meg til å leve livet med henne.bare hun og jeg.
vel..jeg må vel bare presse meg opp i morra,og heller tenke på hvor utrolig fin kvelden kommer til å bli!

dette er bilder fra forrige gang noen i B-gjengen var samla.
dere er best.

1 kommentar:

Lena Melissa sa...

Fine bilder:))
Men nå må du ta med caroline, og se å komme en tur.. jeg savner deg!!! Du får lov til å komme alene også da.. Kanskje en Tullis-tur en dag??
Kjempe fint at du hadde det fint i konfirmasjonen:))